marți, 15 mai 2018

Se apropie vara ...


Se apropie vara și zău că nu mă încântă ideea. Sunt născut în anotimpul acesta, dar n-am fost iubitor de soare și de zile toride, în care parcă nimic nu merge așa cum ți-ai propus. 
Nu sunt atașat de vreme și nu-mi ghidez pașii după ea, dar căldura nu mi-e prietenă și-atunci încerc să găsesc diverse soluții, dacă nu sunt nevoit să-mi petrec timpul în mașină sau pe scenă, la spectacole. Stau în casă și-mi alung plictiseala cu activități utile. De fapt, eu cred că oamenii n-au în lumea asta motive de plictiseală, când sunt atâtea lucruri de făcut. Eu unul pictez, citesc, mă înconjor de prieteni, compun, mă uit la filme, caut noi și noi orizonturi, gătesc, fac curățenie, toate la un loc. Și uite-așa plictiseala e un termen pe care nu l-am cunoscut vreodată! Vă doresc zi răcoroasă, de poveste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu