marți, 17 aprilie 2018

Simba, câinele meu!



Știți ca din când in când trebuie sa vi-l arat, sa vedeți și voi cum arată una din bucuriile mele zilnice - Simba, câinele meu! 
E mare figura și ma uimește zilnic cu năzbâtiile pe care le face și cu inteligenta sa! La modul cel mai serios, câinele acesta ma simte și poate intui acțiunile mele, încercând sa ma cucerească cu alintaturile sale sau sa ma certe atunci când greșesc! Și cum a venit caldura pe neașteptate, mi-a zis c-ar vrea sa vadă cum e cu ochelari, sa fie in trend și sa nu-l usture ochii! Ba mai mult, cum ii place sa fie in centrul atenției, a stat și la pozat și toată ziua n-a renunțat la ochelarii fistichii! Oricum, Simba îmi aduce liniște și ma face sa zâmbesc! E deja parte din sufletul meu! Sa aveți zi de vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu