miercuri, 25 aprilie 2018

Se spune că totul are un preț pe lume.


Se spune că totul are un preț pe lume. Mereu am fost împotriva acestei zicale și chiar dacă anumite valori pot fi răscumpărate, niciodată, dar niciodată nu putem cumpăra un zâmbet tăcut și sincer, un dram de bun simț, educație reală și înțelepciune.
Pe ele le ai, vin la pachet cu tine și oricât ne-ar transforma lumea asta plină de haos în care trăim, nimic nu va pune valoare măsurabilă pe calitatea umană. Eu unul nu judec, am fugit întotdeauna de ștampile și am evitat să-mi dau cu părerea de alții. Poate și de asta cred cu ardoare că toți putem fi mai buni dacă avem grijă de calitatea noastră umană și nu ne lăsăm vânduți pe toate banalitățile care nu fac altceva decât să ne urâțească sufletește! Fiți buni și încercați să dăruiți asta și în jurul vostru! Vă doresc zi de poveste, încărcată de frumos!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu