luni, 30 aprilie 2018

Să știți, dragii mei, că muzica nu înseamnă neapărat voci ce strigă...



Să știți, dragii mei, că muzica nu înseamnă neapărat voci ce strigă, nu rimează cu putere și nu e întodeauna egală cu emoție. Există oameni ce nu reușesc să treacă sticla și nu izbutesc să transmită mesajul pe care-l doresc! Eu am mizat mereu pe sensibilitate și am știut că secretul succesului, pentru nișa mea, este acesta, de a transmite senzații, trăiri și tot felul de episoade puse pe note, prin texte simple, dar pline de muzicalitate.
Nu întotdeauna ce e vast, e si corect. Și-atunci eu știu să-mi adaptez repertoriul și ofer emoția mea, sentimentele mele și celor din jur. Nu e nimic jucat, e doar o sinceritate pe care eu o văd de bun augur și care mă face, deopotrivă, și iubit și contestat. Ideea e că îmi văd de treabă și merg mai departe! Vă doresc zi de poveste, cu multe amintiri de păstrat, fiind cea mai bună zi a voastră! #emoții

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu