luni, 2 aprilie 2018

Fuego - E foarte important sa privesti omul...




E foarte important să privești omul în ochi atunci când îi spui ceva. Sinceritatea și emoția se transmit în momentul în care stabilești contactul vizual, și da, se merită să descoperi trăiri și sentimente privind direct în ochii. În fond, e vorba de asumare și de-un soi de încredere pe care o acorzi atunci când totul e pe bune. Eu de fiecare mă uit în ochii oamenilor, putând astfel să le văd reacțiile, durerile și bucuriile, ori satisfacția după un concert de-al meu. Chiar și de pe scenă, cât pot, mă uit acolo, să văd ce simt cei ce vin să mă vadă. În fond, adevărul e pe jumătate iertat dacă e recunoscut și spus franc în față și va fi mereu cea mai bună soluție în situații limită și în momente în care nu știi cu exactitate ce să faci! Vă doresc zi de poveste, cu primăvară în suflet!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu