joi, 15 martie 2018

Știți ce ușor este să-i facem fericiți pe cei din jurul nostru?



Știți ce ușor este să-i facem fericiți pe cei din jurul nostru?
Mult mai simplu decât v-ați putea imagina și de cele mai multe ori, chiar dacă evităm să facem asta, totul vine la pachet și cu o împlinire a noastră. Adică putem dărui un gând, un zâmbet sau o vorbă bună, putem da un telefon pentru a face o urare și de ce nu, ne putem rupe câteva momente din prețiosul timp pentru a arăta că ne pasă. Chiar dacă aglomerația vieții ne împiedică, nu e greu să fim mai naturali și mai apropiați de tot ce e simplu, necostisitor. După cum știți, mie-mi place să fac asta și să dăruiesc bucurii, fie că sunt în viață sau pe scenă, acolo unde îmi este cel mai ușor să mă joc cu emoțiile și cu fericirile oamenilor veniți să mă vadă și să asculte muzica mea! 
Zi de poveste vă doresc!

Un comentariu: