marți, 27 martie 2018

Recunosc că nu mă așteptam ca turneul "TU EȘTI PRIMĂVARA MEA" să se bucure de reacții atât de puternice.




Recunosc că nu mă așteptam ca turneul "TU EȘTI PRIMĂVARA MEA" să se bucure de reacții atât de puternice. Oamenii sunt nostalgici și rememorează cu drag șlagărele de cândva, melodiile ce i-au făcut mai fericiți pe parcursul anilor. Eu sunt satisfăcut că am putut face ceva pentru genul care m-a consacrat și care-mi aduce numeroase satisfacții în continuare. N-a murit muzica ușoară românească, ba dimpotrivă, e mai vie și mai actuală ca oricând. Și-ar fi păcat să nu-i dăm mai multă atenție, pentru că peste ani, muzica părinților va deveni muzica celor ce azi sunt copii și tot așa, din generație în generație.
Nu e un spectacol ușor, două ore și jumătate, dar adună laolaltă decade întregi de succese, amintiri, melodii de aur și parte din sufletul meu. Mai jos, omagiul adus de mine și speciala colegă Marina Florea, profesorului nostru, compozitorul George Grigoriu, iar în link găsiți colajul de excepție realizat în memoria lui Florin Bogardo împreună cu minunata Stela Enache. Și nu uitați să veniți să ne vedeți, luni seară, de la ora 20.00, la Teatrul Național, unde vă aștept cu multe alte surprize și invitați unici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu