vineri, 2 martie 2018

Dragii mei, am revenit acasa, după aproape doua luni petrecute pe tărâm american!



Dragii mei, am revenit acasa, după aproape doua luni petrecute pe tărâm american! Experiența a fost benefică, reconfortantă și-as repeta oricând povestea, pentru ca ma simt mai bogat! Am cunoscut oameni minunați și locuri de vis! Dar știți voi, nicăieri nu-i mai bine ca acasa, unde totul e parca altfel! 
Oricum, mi-am depășit niște limite și mi-am dat seama cum funcționează un sistem de imagine care e atât de bine pus la punct!
Încerc acum sa ma reobișnuiesc cu fusul orar și sa pun la punct toate detaliile turneului ce se apropie! Azi va dau întâlnire la Pro TV, la "Vorbește lumea", după ora 11.00, unde povestesc despre ce-am trăit perioada asta, cântând pentru voi o super piesa de dragoste! S-aveți zi de vis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu