duminică, 4 februarie 2018

Știți ca nu e simplu sa scrii gânduri și impresii zilnic?


Știți ca nu e simplu sa scrii gânduri și impresii zilnic? Unii ma acuza de prea multă implicare, alții de faptul ca sfaturile mele n-ar fi concludente! 
Sa ne înțelegem - nu dau sfaturi și nici idolul cuiva nu vreau sa fiu! Eu îmi fac treaba cu pasiune, cant și povestesc viața, cu toate tresăririle ei, mai bune sau mai rele! 
Nu vreau sa fiu exemplu și nici vânător de like-uri nu sunt! Mi se pare timpul mult prea prețios sa-l pierdem pe nesemnificative idei și impresii! Așadar, eu merg pe sanatosul principiu ca "ce nu te omoară, te face mai viteaz", și-atunci găsesc putere in a avea păreri și in a face treaba cu profesionalism! Și parca n-as vrea sa uitați faptul ca nu e bine sa ne luam după cineva, dar e ideal sa privim, sa ascultam și apoi sa extragem esența!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu