duminică, 4 februarie 2018

Pe scena dau mereu examen!



Pe scena dau mereu examen! E o responsabilitate și-o plăcere minunata sa o iau de fiecare data de la zero și sa construiesc, pentru publicul meu, emoții și amintiri de ținut minte! Meritul nu cred ca e al meu, ci al muzicii! Ea ma ajuta de fiecare data sa ajung la liman și sa fac oamenii fericiti! 
Pare totul strălucitor, dar când privirile sunt ațintite asupra ta, când asteptarile sunt imense, joaca devine seriozitate asumată! 
Iar mie îmi place sa tin in priza permanenta, cu mesaje și muzici diverse, suflarea care-i acolo pentru mine! Va garantez ca emoțiile ma copleșesc, dar înfrunt cu stoicism, pentru ca am fost lăsat sa fac asta! In martie naștem amintiri noi, atunci când vom privi in trecut, cu speranța viitorul! Iar spectacolul "Tu ești primăvara mea!" e pentru toate vârstele! Va aștept! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu