duminică, 4 februarie 2018

Nu cred in visul lor, dar sunt sigur ca modernismul a plecat de aici!



In lumini și umbre, printre tot felul de griji, ne strecuram zilnic pentru a merge mai departe! Ideea de a merge înainte, orice ar fi, înseamnă putere, evoluție și o minunata trăsătura de caracter pe care nu mulți o au! 
Pentru mine, indiferent de cât a fost de greu, am continuat! 
Mi-am luat învățămintele, am tras multe, dar am continuat sa cred, sa lupt, sa vreau și sa visez! A te regenera înseamnă a avea capacitatea sa vezi dincolo de tine, intr-un viitor pe care sigur îl vrei mai bun! 
Aventura mea americană continua, bucurându-ma de ore linistite! 
Nu cred in visul lor, dar sunt sigur ca modernismul a plecat de aici! Va transmit zile linistite, amintindu-va de super turneul din martie - "Tu ești primăvara mea!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu