joi, 15 februarie 2018

Muzeul Figurilor de Ceara din Vegas...



Legendele, oamenii remarcabili, indiferent de vârsta sau de profilul activității lor, in toată lumea asta, trebuie apreciați și promovați la justa lor valoare! E un capitol la care noi, romanii, mai avem puțin de învățat! 
Nu sunt un împătimit al pozelor, dar uite ca m-am fotografiat cu marile staruri, la Muzeul Figurilor de Ceara din Vegas, intr-un minunat periplu prin toată istoria lor muzicală, cinematografică, sportiva! 
Mi-am zis că n-ar strica puțin ca marile staturi să cunoască și-un biet artist român, poate se leagă ceva! Și uite așa mi-am dat întâlnire cu cei mai importanți artiști, de la Frank Sinatra la Tom Jones, pana la Celine Dion sau Stevie Wonder! Sigur că totul a fost o joacă frumoasă, dar am fost încântat să văd acolo toate generațiile de mari artiști americani, de la cei de ieri, pe care oamenii nu i-au uitat, până la cei mai moderni, din zilele noastre!
Va transmit salutari! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu