duminică, 4 februarie 2018

Îmi place sa zâmbesc și sa ma bucur de însemnătatea fiecărei clipe!


Îmi place sa zâmbesc și sa ma bucur de însemnătatea fiecărei clipe! Știu ca v-am bătut cu asta la cap, dar uneori ajungem intr-un punct in care ne pare rău ca n-am profitat mai mult de tot ce e in jurul nostru! 
Și-apoi mai intra in discuție puterea de a merge prin viața cu fruntea sus, indiferent de cele prin care trecem! 
Iată-ma mai jos intr-un spațiu de influența japoneza, eu fiind un latin pur sânge, roman, cu aspect venețian! Am zis ca nu-mi sta rău cu pălărie, un "clop" modern, care-mi da un alt farmec! Vreau sa va zic ca in America, nu exista bariere de limba, de neam, de nimic, toată lumea fiind deschisă și dornica de a comunica! Asta-i percepția mea! Va doresc duminica linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu