joi, 15 februarie 2018

Firește ca mi-e dor de Simba, de frumosul meu Akita Inu, ce face curând trei ani!



Firește ca mi-e dor de Simba, de frumosul meu Akita Inu, ce face curând trei ani! 
N-am stat niciodată atât de multă vreme despărțiți și cu siguranța revederea va fi una pe măsura! Poate ca e greu de crezut, dar acest câine chiar ma simte și împrumuta din starea mea, de cele mai multe ori încercând sa ma înveselească când sunt trist sau sa ma enerveze dacă sunt apatic! N-as putea spune ca sunt un împătimit iubitor de animale, dar "minunea" asta de blana mi-a pus capac! 
Și nu neapărat pentru ca e al meu, ci pentru simplul motiv ca e inteligent și atasat, năzdrăvan, cu personalitate! 
V-am tot zis, animalele nu știu sa dezamăgească, așa cum, de multe ori, oameni obișnuiesc sa facă! Va transmit salutari din înfrigurata Canada! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu