duminică, 4 februarie 2018

Fiind in America, mi-am zis ca ar fi păcat sa nu fac un popas la "uzina" Facebook!





Fiind in America, mi-am zis ca ar fi păcat sa nu fac un popas la "uzina" Facebook! Și-am ajuns la sediul de unde pleacă și ajung like-urile, punctul zero al rețelei care ne pune pe toți pe jar! E impresionant sa vezi cum de la o simpla idee, a luat naștere o întreaga industrie, ce face zi de zi sa funcționeze, cu bune și rele, comunicarea in plan virtual! 
Pe nea Zuckenberg nu l-am găsit acasa, dar i-am lăsat un mesaj spunându-i ca admiratorii mei de pe rețeaua lui sunt cei mai speciali, reacționand minunat la povestioarele mele zilnice! 
Le-am lăsat o apreciere din partea mea pentru felul minunat in care fac ei ca lucrurile sa funcționeze, in toată lumea, cu un mecanism care are și hibele lui, dar care ne aduce, mult mai simplu, împreuna! Zi linistita va doresc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu