joi, 15 februarie 2018

Eu îmi las de fiecare data o parte din suflet in ceea ce a fost frumos...



Nu sunt vreun nostalgic sau meloman extrem, dar pic uneori in melancolie, amintindu-mi de frumoasele vremuri trăite, uneori apuse! Amintirile sunt benefice, sunt exact cărămida care ne face sa strălucim și puternici sa trecem prin tot ce ne este dat! E bine sa trăim cu ele, privind cu încredere in prezent și cu multă speranța in viitorul ce ni se arată! 
Eu îmi las de fiecare data o parte din suflet in ceea ce a fost frumos, pentru a ma putea încarcă ulterior cu energie pozitivă!
E un joc care da roade și credeti-ma, nimic nu poate egala un timp trăit cu folos, cu mintea de-atunci, pe care-l rememorezi cu bucurie mai târziu, la greu! Va doresc și vouă amintiri de poveste și aștept cu drag sa dam naștere la câteva împreuna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu