duminică, 4 februarie 2018

...dar Vegasul e complet altceva!





Niciodată sa nu te mulțumești cu puțin și sa faci rabat de la calitatea vieții tale, a ideilor și a felului in care-ți trăiești momentele importante! 
Eu unul înțeleg minunile comercialului, dar Vegasul e complet altceva! 
Nu te simți agresat și ai parte de tot felul de frumuseți care nu te pot lasa indiferent! 
M-am plimbat pe străzi zilele astea și am văzut oameni fericiti, care uita pentru câteva clipe de tot ce-i stresează, încercând sa se bucure de ce primesc! 
Dar cred ca dincolo de strălucire, se afla esența unui timp trăit deplin! Nu sunt superficial, ma știți, dar v-am spus ca am învățat sa extrag învățămintele fiecărei clipe trăite! Iar timpul meu, cea mai de preț bogăție, îl investesc in tot ce consider ca-mi face bine! Va doresc numai bine și va aștept mereu aici, pe pagina mea oficială, unde zilele ce vin va prezint turneul "Tu ești primăvara mea!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu