duminică, 4 februarie 2018

Ce e mai interesant e ca in Vegas am întâlnit o minunata familie de negri...


Universul nostru, poate cel mai mare mister din câte ne sunt date sa stim, e un Turn Babel al multor popoare, rase de oameni, limbi, obiceiuri, chipuri! Dar toți suntem uniți prin muzica și avem parte de ea ca un limbaj unic, comun, ce ne desăvârșește și ne face mai demni! In America e o întreaga nebuloasa de popoare venite din toate colțurile lumii! Sigur ca printre cei "diferiți" cumva de majoritate sunt persoanele de culoare! 
Au suferit mult in ani ai nici acum nu au parte de acceptarea cuvenita!
Ce e mai interesant e ca in Vegas am întâlnit o minunata familie de negri, originari din Africa, frumoși la chip și foarte sociabili, care m-au recunoscut! Am rămas stupefiat când mi-au zis pe nume, dar am înțeles apoi ca locuiesc intr-o comunitate in care sunt romani ce asculta muzica mea! Ideea e ca acești oameni au parte de-un limbaj universal, acela fiind muzica! Nu-i așa ca suntem frumoși?
Zi linistita va doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu