duminică, 4 februarie 2018

Așadar, va tin la curent!



Nu tin neaparat sa va plictisesc cu experiențele mele, dar poveștile tărâmului american sunt fascinante! Am cunoscut aici oameni remarcabili, romani care ne fac cinste și care sunt vârfuri in domenii de activitate precum economia, știința sau fizica! Sincer vorbind, îmi place pe-aici și-as încerca sa văd cât mai mult din minunile unei tari care a făcut din nimic, totul! Ne-am pozat și la Casa Albă, fără Trump, încercând sa fim cât mai aproape de simbolul american! O vila drăguța e, dar istoria lumii a plecat de aici și am fost cu toții plăcut surprinși de seriozitate și de felul in care e organizat totul!
Responsabilul turneului meu din America, unde îmbin utilul cu plăcutul și unde vreau sa descopăr, in doua luni, numeroase miracole ale lumii moderne, este Bebe Mihu, soțul Mariei Dragomiroiu, un profesionist, bun manager și omul care, acum mulți-mulți ani, la începuturile mele, mi-a oferit o șansa in spectacolele sale! Așadar, va tin la curent! Zi de poveste sa aveți! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu