duminică, 4 februarie 2018

Am învățat ca in viața nu e bine sa intrebi sau sa-ți ridici multe semne de îndoiala!


Am învățat ca in viața nu e bine sa intrebi sau sa-ți ridici multe semne de îndoiala! Ce-i firesc sa vina, ca o consecință a ceea ce ești, oricum se va întâmpla! Experiența din America mi-a arătat o alta fațeta a lumii! 
Una in care evoluția nu se pune in fata umanității și-ți da voie, cu bune și rele, sa trăiești așa cum îți place! Nu glorific nimic, dar mi-am dat seama ca nu totul tine de conținut, forma fiind extrem de importantă! 
Mi-e dor de casa, dar recunosc ca nu m-as vedea având vreun job stabil, cu program fix!
Viața mea e direct proporțională cu drumurile, cu agitația, cu departarile, și chiar dacă nu-i simplu, nu as putea face altceva! Va doresc o săptămâna pe cinste, cu împăcări de sine și multe bucurii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu