luni, 11 decembrie 2017

Paul Surugiu - Fuego - Eu nu mai știu exact toate detaliile copilăriei ...



Eu nu mai știu exact toate detaliile copilăriei mele fragede, dar știu că eram energic și că făceam o mulțime de năzbâtii. N-aveam habar de influențe, de trenduri, de ce e nou și la modă, de telefoane, tablete sau jocuri care de care mai colorate și mai puternice sonor. Când am mai crescut puțin, școala ne ocupa mult timp, pauzele în care ne călcam pe pantofi și alergam pe holuri și multele posibilități de a umple un timp minunat! Azi mi se pare mai trist pentru copii!
Totul este într-un aparat care nu aduce emoții, nu te învață mare lucru și nici nu-ți arată cum e să fii fair-play, cum e să lucrezi în echipă, să râzi, să fii fericit! S-a uitat cum e să poți fi copil! Mâine dimineață, la ora 11.00, lansăm aici pe Facebook, cu surle și trâmbițe, hitul iernii, o super colindă pe care știu sigur că o veți îndrăgi de la prima ascultare! Zi liniștită vă doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu