duminică, 17 decembrie 2017

Paul Surugiu-Fuego - Dragă mamă, la multi ani!


Dragă mamă, să-mi trăiești și să mă bucur de tine, de zâmbetul și dojenile tale, de liniștea și răbdarea ta, de tot ce însemni, cât mai mult timp! Azi e ziua ta și-aș vrea să-ți spun că nimic n-ar fi fost la fel pentru mine dacă nu existai tu și dacă eforturile tale n-ar fi fost atât de puternice. Sunt ce sunt grație ție, iar mulțumirile-mi par mult prea puține când mă gândesc la sacrificiile făcute! Nu vreau să fiu siropos, dar ești singurul om, după pierderea tatei, care mă cunoaște cel mai bine și care-mi știe toate stările, mai bune sau mai rele, și tocmai de asta, egoist poate, te vreau cât mai multa vreme aproape de mine! Chiar dacă părinții nu îi alegem, eu am fost și aici, ca la multe alte capitole, un privilegiat al sorții, cu voi doi! Te iubesc și consider că mama este binecuvântarea lumii! Mai jos o poză cu noi doi, de când aveam eu vreo 3-4 ani!
La mulți ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu