sâmbătă, 23 decembrie 2017

Fuego - tin sa va mulțumesc pentru prezenta la concertele mele!


Intr-o mare inima, la figurat, încerc sa indes toată iubirea mea, stresul, nopțile nedormite, fericirea și tot ce însemn. 
Sper sa-mi reziste cât mai mult și-as vrea, măcar puțin, sa faceți un exercitiu de imaginație și sa va puneți in locul unui artist! Toată lumea spune ca-i miraculos și este, pana la un punct, când apar responsabilități, munca dubla, acumulări și eforturi majore! 
Nu sunt genul care sa se plângă de ceva anume, pentru ca asta am ales și asta știu sa fac cel mai bine, dar încercați sa priviți dincolo de strălucirea care va orbește și sa nu judecați, aspru uneori, artiștii!
Și-apoi mai e ceva - toți suntem supuși greșelilor! Ca tot vorbeam de sentimente, tin sa va mulțumesc pentru prezenta la concertele mele! E onorant sa fii sold-out fără trusturi in spate, piese in heavy rotation sau promovări agresive! Zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu