luni, 11 decembrie 2017

Fuego - Bunii mei, după încă un an, mai zăbovesc un anotimp, tot printre voi.



Bunii mei, după încă un an, mai zăbovesc un anotimp, tot printre voi. Mi-a fost dor să vă revăd. Sunteți bine, sănătoși? N-aș vrea să știu că grijile v-au năpădit și că frumusețile de ieri, azi nu mai au nici un farmec. Poate că sunt multe cele care ne-apasă, dar mi-aș dori și pentru mine și pentru voi, în ajun de sărbătoare, în așteptarea Crăciunului, un dram de noroc, liniște, răbdare și putere pentru a duce mai departe destine luminate de împlinirea unor vieți care merită să fie trăite!
Colindele le-am pregătit, am dat iama și-n versurile emoționante despre tot ce ne poate face să spunem că arta românească are valori inestimabile. De Crăciun, oamenii sunt sinceri. Iar asta nu e o slăbiciune, e dovada că în ultimul ceas se deșteaptă ceva în noi și ajungem în momentul acela profund în care ne dăm seama că totul e scurt, fără rost și chiar merită să fim uniți pentru câteva zile măcar, în ritm de colindă. E iarăși iarnă, cu miros de veșnicie, și-acum știu că toate fericirile mele-s printre voi! Mi-a fost dor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu