marți, 26 decembrie 2017

Bradul n-am apucat sa-l împodobesc anul acesta, fiind tot pe drumuri, dar sunt sigur ca am împodobit simbolic, sufletele spectatorilor mei, cu multă emoție și voie buna!



Bradul n-am apucat sa-l împodobesc anul acesta, fiind tot pe drumuri, dar sunt sigur ca am împodobit simbolic, sufletele spectatorilor mei, cu multă emoție și voie buna! 
Asta ne trebuie de Craciun! 
Și cum e ziua Ajunului, ma gândesc ca n-ar strica sa ne gândim puțin la cei dragi, sa-i căutam, sa le dam un telefon! 
Uneori, banalitățile spuse de sărbători fac mai mult decât o întreaga suita de cuvinte atent așezate intr-un mesaj amplu, pe parcursul anului! Cum arată oare Crăciunul perfect?
Nu știu dacă exista perfectiune in lume, dar știu sigur ca la mine totul se rezuma la tihna, la gânduri bune, pozitivitate, amintiri și prieteni dragi! Iarna ne bate la usa și parca acum se aduna toate frumusețile caracterului uman in noi, făcând sa fim, pentru câteva momente, liniștiti!
Zi linistita și spor la treburi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu