duminică, 19 noiembrie 2017

Paul Surugiu - Fuego - Îmi împodobesc bradul singur, atunci când am timp, fără să rog pe cineva! Cântecul nu este despre împodobit, ci despre părinți și felul în care an de an, ne întoarcem la ei acasă!



Îmi împodobesc bradul singur, atunci când am timp, fără să rog pe cineva! Cântecul nu este despre împodobit, ci despre părinți și felul în care an de an, ne întoarcem la ei acasă! Cum eu am intrat deja în febra sărbătorilor, azi mi-a venit în minte să vă scriu despre începuturile mele pe scenele țării, în turnee naționale.
În 11 ani am strâns o mulțime de amintiri și mi-ar trebui o zi întreagă să le povestesc! Am rămas și pe drumuri, înzăpeziți, am făcut și accidente, am trăit experiențe de ger la propriu în săli, am cunoscut oameni minunați, am rămas fără curent, fără decoruri, ne-au furat mașina și multe altele!
E o întreagă epopee și un curaj să te aventurezi prin țară! Dar eu vă am pe voi aproape, și-atunci acest curaj e o responsabilitate, știind că sălile vor fi pline! Plus că senzația mea de pe scenă, în fața oamenilor, e o tăcere, un soi de lumină pe care reușesc să o transmit cântând! Pe scenă am un singur scop – acela de a face oamenii fericiți! Vă aștept să petrecem și aceste sărbători împreună, de pe 4 pe 25 decembrie! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu