duminică, 19 noiembrie 2017

Fuego...v-am zis de fiecare dată...

Tot timpul am promovat, înainte de orice, profesionalismul! V-am zis de fiecare dată – orice muncă trebuie făcută cu seriozitate și trebuie ca la oprice pas să dovedim că suntem cei mai potriviți din locul în care am ajuns să ne desfășurăm activitatea. Poate și de asta unii mă consideră fixist, pentru simplul fapt că eu cred în implicare și în dramul acela de profesionalism care ne diferențiază între noi și ne construiește o imagine. 
L-am cunoscut ieri pe unul dintre cei mai profesioniști și apreciați jurnaliști români – PETRIȘOR OBAE, pe care-l pot da mereu exemplu atunci când vorbim despre autenticitate, profesionalism și dăruire în profesie. Îl citesc de multă vreme, iar site-ul său – paginademedia.ro – este cea mai veridică sursă de informații din peisajul mediatic românesc. Și nu are preferințe, și nu caută eroi sau învinși, încercând să arate echidistant, o lume colorată, o lume în care oamenii ca el nu-și mai găsesc foarte tare locul, deși ar fi o nevoie avidă de ei. Așadar, fiți cei mai buni!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu