luni, 6 noiembrie 2017

Fuego...dorinţa mea de a părăsi...


Deseori dau interviuri, iar o întrebare recentă se referea la dorința mea de a părăsi România vreodată. Firește că nu aș face asta! Nu neapărat dintr-un patriotism dus la extrem, ci pentru că aici sunt eu, aici însemn ceva, aici sunt familia, limba și rădăcinile mele și mă identific cumva, chiar dacă-mi place uneori sau nu, cu tot ce înseamnă această țară. 
Da, aș pleca perioade, aș vizita mai mult, aș cunoaște mai mult dacă mi-ar permite timpul, dar niciodată definitiv!
Și asta pentru că unul dintre cele mai importante lucruri în viață, chiar de-i bine sau greu, este loialitatea, o calitate care ne scoate în față și ne face să demonstrăm că suntem integri, că avem coloană vertebrală și putem fi sprijin. Dacă ar fi să plec să vizitez sau să locuiesc o perioadă și-apoi să revin, dincolo de destinațiile exotice, atunci aș alege Franța.
Zi liniștită să aveți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu