duminică, 19 noiembrie 2017

Fuego - Vă doresc zi de aur! I-ați scris Moșului?



Mă gândeam ce-aș scrie, la propriu, într-o scrisoare de decembrie! I-aș scrie simbolic Moșului. Nu vreau, după cum e firesc, cine-știe ce mari daruri. Le trec și pe cele mai puerile, dar importante, legate de sănătate și noroc, și-aș adăuga că mai vreau o minte limpede, care să mă țină ancorat în realitate și care să-mi permită să pot crea pentru voi. 
Mi-aduc aminte cum făceam pregătiri pentru sărbători și mă rugam de mama să-i transmită Moșului ce vreau. Eram uimit când primeam exact ce-mi doream și-apoi mergeam la magazinul de unde era cadoul și vedeam că a dispărut. Era de așteptat ca el să fie prieten cu toate vânzătoarele!
Da, poveștile acestea, și poate cel mai important - ce-și dorește Moșul să ne dăruiască nouă sau să-i dăruim, într-o inversare de roluri, vom afla în turneul meu de anul acesta, ce ține de pe 4 pe 25 decembrie, unde vă așteaptă mari surprize, cântece noi, un CD special, calendare, refrene știute și un eu nostalgic, dar plin de veselie! Vă doresc zi de aur! I-ați scris Moșului?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu