duminică, 19 noiembrie 2017

Fuego... o provocare...



Începe să-mi placă din ce în ce mai tare să răspund provocărilor din viața mea! Am 41 de ani, sunt un artist independent și caut de fiecare dată să surprind publicul! În esență, tot ce-am făcut a fost o provocare! Am clădit fiecare moment și-am trecut peste fiecare dezamăgire, peste constrângeri și opreliști! 
Au fost și momente în care grijile mă năpădeau, dar mi-am depășit condiția! Am ieșit din toate și n-aș putea spune exact, dar am împlinit așteptările multora și le-am dovedit tuturor celor ce-mi spuneau că nu voi face nimic, că pot! Iar cârcotașilor, celor ce zi de zi au câte ceva de spus, le-am arătat că se poate și că cei peste 20 de ani de longevitate pe piață, nu sunt de pomană!
Vom cânta și despre acestea de Crăciun, în scrisoarea noastră de decembrie, ce ține de pe 4 pe 25 decembrie!
Vă aștept cu drag la sală! Zi liniștită să aveți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu