vineri, 24 noiembrie 2017

Fuego - Lucrul în echipă dă întotdeauna roade... GRAMOFONUL CU AMINTIRI...



Lucrul în echipă dă întotdeauna roade, mai ales atunci când ai în jur profesioniști, oameni cu suflet de milioane. Sincer, spectacolul „GRAMOFONUL CU AMINTIRI”, omagiul adus muzicii ușoare românești, de ieri până azi, în regia și cu ideile mele, realizat pe scena Teatrului „Alexandru Davila” din Pitești, e un succes răsunător de casă, la fiecare reprezentație de până acum sala fiind plină. Mă așteptam să fie primit bine, dar parcă entuziasmul e prea mare, iar asta mă bucură enorm, știind că eu, un simplu tânăr artist, care muncește pentru arta sa, poate omagia titanii muzicii noastre, cu toate melodiile de aur.
Și pentru că e mare cererea, îl vom juca din nou, pe 14 martie 2018, iar mai apoi, toată stagiunea, asta pentru publicul român are nevoie de melodicitate, de sinceritate, de valori și simboluri pe care nu le pot uita așa rapid.
N-aș fi reușit acest demers admirabil dacă nu mi-ar fi fost alături întreaga echipă a Teatrului Davila, căreia îi mulțumesc, de la colegii soliști până la dansatori sau actori, de la orchestră până la luminiști și sunetiști, de la regia tehnică până la mașiniști, cabiniere, plasatoare, cei de la departamentul de relații publice sau minunatele colege Stela Enache și Marina Florea. Suntem împreună o forță și credeți-mă, că atunci când apare dăruirea în peisaj, toate merg strună, în echipă.
Un merit important îl are și managerul Nicolae Poghirc, cel care a reușit în câteva luni să schimbe fața acestei instituții, prin seriozitate și implicare! Deci mi-a ieșit și sunt tare fericit!
Muzica românească adevărată merge mai departe și le mulțumim tuturor creatorilor, compozitorilor, textierilor, artiștilor, orchestratorilor, instrumentiștilor, de cândva până-n prezent! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu