sâmbătă, 7 octombrie 2017

Fuego - Nu știu dacă as putea defini iubirea mea pentru voi.



Nu știu dacă as putea defini iubirea mea pentru voi. E ceva ce nu poate fi descris prea ușor in cuvinte, pentru ca avem o anumită complicitate. Dincolo de muzica, ne plac lucrurile frumoase, făcute cu simt de răspundere și avem împreuna numeroase amintiri, strânse in 20 de ani. Cineva ma întreba care-i secretul longevității pe piața muzicală! 
Răspunsul e simplu - publicul! Și o sa va spun ca in ani, publicul se fidelizează, având așteptări. 
Iar mie îmi place sa cred ca nu le-am înșelat niciodată și ca am păstrat un parcurs diversificat, având grija cu aparițiile, cu melodiile, cu spectacolele și tot ce am construit! Suntem o mare familie, iar asta vi se datorează, neputând vreodată sa va mulțumesc îndeajuns! Sa-mi trăiți și sa știți ca arta va însemna întotdeauna bucurie! Zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu