sâmbătă, 7 octombrie 2017

Fuego - mi-am dat seama că nu sunt la curent cu tot ce-nseamnă modernism



Zilele acestea mi-am dat seama că nu sunt la curent cu tot ce-nseamnă modernism, deși credeți-mă că sunt un om informat. Ce vreau să spun e faptul că generația actuală e diferită de cea pe care eu o cunosc, de la tehnologie la fascinația pentru mituri puerile, până la anglicanisme și ușurința de a trece peste anumite momente. Nu știu dacă sunt în măsură să dau lecții, dar cred că trebuie avut puțin grijă la esențe și la felul în care dorința de a fi cât mai cool ne poate transforma în altceva, indiferent de vârstă. În rest, toate-s benefice, pentru că anii în care trăim sunt într-o viteză atât de puternică, încât nu le-am face față dacă nu am fi atât de puși la punct cu toate noutățile. Așadar, dozajele fac diferența! Zi frumoasă și liniștită vă doresc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu