duminică, 15 octombrie 2017

FUEGO - Mă întreb de cele mai multe ori cât de tare ne pasă de cei de lângă noi.


Mă întreb de cele mai multe ori cât de tare ne pasă de cei de lângă noi. Ne batem cu pumnul în piept, declarativ, că suntem aproape, că ne-am da și viața, iar la proba contrarie, atunci, în momentele grele, toată lumea fuge cât mai rapid din calea necazurilor. Adică suntem prieteni doar când ne convine și când ne e bine. Suntem prieteni pe Facebook, suntem prieteni în declarații, suntem prieteni când ne face nouă bine și când avem chef să cerem sau să primim ceva.
Nu mai suntem atunci când vine vorba de adevăratele valori, de grijă, de sacrificii și implicare. Și da, îmi dau seama că nouă ne pasă din ce în ce mai puțin de cei de lângă noi! Nu știu dacă sunt în măsură să dau lecții și nu acesta e scopul meu, dar cred că ar trebuie, înainte de a comenta de alții, să ne uităm și la noi! Vă doresc zi de poveste, dragii mei și nu uitați de 19 octombrie, la Teatrul Davila din Pitești, super spectacolul meu „GRAMOFONUL CU AMINTIRI”!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu