duminică, 15 octombrie 2017

FUEGO - În faţa publicului meu...


În fața publicului meu, sunt o candela care arde, sunt o flacără care simte că poate dărui și că are multe de spus și de arătat! Săptămâna trecută am filmat pentru TVR MOLDOVA, pe scena Teatrului Satiricus din Chișinău, într-un proiect inedit, o întâlnire cu publicul meu, pe scenă, cu sala plină, povestind despre Basarabia, despre bucuria de a fi artist și despre cât e de minunat să ajungi un om împăcat cu sine, care iubește viața și care trece cu fruntea sus peste orice încercare! 
Parte din ce-am filmat acolo, aproape o oră, veți putea urmări astă seară, de la ora 21.00, pe TVR MOLDOVA! Pentru mine, nu au existat niciodată granite și acolo, ca și aici, am fost acasă, am fost aproape de cei ce au crezut în visele mele și în muzica mea! Vizionare plăcută vă doresc! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu