duminică, 15 octombrie 2017

FUEGO - Idolii copilăriei mele erau exemple...


Idolii copilăriei mele erau exemple, erau acel ceva la care toți tindeam. Eu unul nici nu visam că voi ajunge să am duete cu Mirabela, să stau alături de doamnele muzicii românești, Corina, Angela, Margareta, Stela Enache sau să-i pot aduce marelui Dan Spătaru, printr-un turneu național, un omagiu. Ei bine, pe 19 octombrie, la Pitești, de la ora 19.00, pe scena Teatrului Alexandru Davila, mă reîntorc, alături de voi și de invitați speciali, la toate simbolurile muzicii ușoare românești, de la artiști la compozitori, până la șlagăre nemuritoare și figuri emblematice, in spectacolul "GRAMOFONUL CU AMINTIRI"!Una din ele, desigur, Dan Spătaru, pe care-l omagiem azi și la TVR 2, de la ora 15.50, la emisiunea "IERI-AZI-MÂINE", moderată de Corina Dănilă. Între ieri și azi, între ce-a fost și ce-ar trebui să fie acum, se situează și colecția impresionantă de cântece, de povești însuflețite a lui Dan Spătaru, acest idol, acest bun național inestimabil. Zi liniștită! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu