duminică, 15 octombrie 2017

FUEGO - Deși afară e încă toamnă plăcută, n-am cum să nu fug cu gândul la iarna ce mă așteaptă.


Deși afară e încă toamnă plăcută, n-am cum să nu fug cu gândul la iarna ce mă așteaptă. Toată luna decembrie colind, într-un maraton cum n-am mai avut până acum, cu multe orașe și evenimente, pe care sper să le pot realiza. Ideea e că sărbătoarea aceasta se identifică în mare parte cu mine, cu toate piesele mele ( 6 albume în 15 ani ), cu ce însemn eu ca muzician, cântecele dedicate Crăciunului fiind printre cele mai dragi mie, dar și vouă. Asta-i și provocarea de azi! Mi-am zis că n-ar strica să ne punem împreună mintea la contribuție în avans și sa facem un top trei al melodiilor mele pentru Crăciun, pe care să le și cânt, desigur, în turneul „SCRISOARE DE DECEMBRIE” ce debuteaza pe 4 și se încheie la București, pe 25 decembrie, la Teatrul Național, unde am și invitați speciali, ajungand pe rand in Brasov, Barlad, Adjud, Bacau, Husi, Iasi, Botosani, Piatra Neamț, Focsani, Galati, Tulcea, Constanta, Buzau, Ploiesti, Craiova, Satu Mare, Timișoara, Arad, Deva, Alba Iulia, Targoviste, Carei, Oradea, Marghita, Cluj Napoca, Dej! Deci, aștept propunerile! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu