duminică, 24 septembrie 2017

FUEGO - Toamna ne-a cotropit de tot!


Toamna ne-a cotropit de tot! Cu sau fără furtuni, am intrat în anotimpul nostalgiilor. Să nu vă apuce prea multe, pentru că am nevoie de voi în decembrie atunci când alungăm, timp de două ore, toate problemele, într-un concert al bucuriei, al satisfacției și al frumosului prezentat atât de simplu, prin muzica sărbătorii Crăciunului. Treaba asta cu nostalgia e contrastantă. Nu de fiecare dată când ești nostalgic înseamnă că ești trist! 
Ba dimpotrivă, eu am astfel de momente atunci când mă gândesc la ce-a fost bun și deplin, și nu-mi pare rău că a trecut timp. Sunt nostalgic, dar optimist, și atunci când îmi dau seama că totul are un scop și că nimic din ce-am trăit nu a fost întâmplător! Nostalgia nu e sinonimă cu tristețea, cum nici toamna nu e permanent gri și abătută, fiind un anotimp al trecerilor sublime! Așadar, s-avem o duminică pe cinste, fără aduceri aminte care să vă facă posomorâți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu