duminică, 24 septembrie 2017

FUEGO - ÎMI PLACE SĂ CÂNT...



Îmi place să cânt, la fel de tare cum îmi place să trăiesc. Practic, muzica e un fel de prelungire a vieții mele, fără de care, la ora actuală, n-aș putea funcționa. E un fel de microb benefic căruia nu-i pot rezista! Poate că e doar o vocație, poate e doar o meserie, nu știu să spun exact asta, dar pentru mine, de mai bine de 20 de ani, a reprezentat un univers întreg, în care am încercat să performez, să produc fericire, să liniștesc și să fac, pe cât se poate, lucruri de calitate! De asta nici nu mă las cu una cu două și încerc de fiecare dată să vă suprind cu ceva!
Curând lansăm datele turneului de colinde din luna decembrie, care va fi lung, ajungând într-o mulțime de orașe, până pe 25 decembrie! Anul acesta aducem magia Crăciunului mai aproape, prin cântece, într-o formă inedită! Vă doresc săptămână liniștită!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu