duminică, 24 septembrie 2017

EXPOZITIE - UN REGAL - PAUL SURUGIU FUEGO

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1089093771227815&id=100003816080365&_rdr


Nu-i simplu să scrii zilnic câte-o povestioară comprimată, prin care să reușești să transmiți ceva. E chiar o provocarea pe care încerc de fiecare dată să o îndeplinesc onorabil, însoțind pozele în care apar în prim plan cu texte și vorbe care să mă reprezinte și care să fie în concordanță cu ce vreau să ofer publicului meu. Nu am fost și nu sunt un vânător de aprecieri, făcând orice pentru a primi o mulțime de like-uri. Nu le contorizează nimeni, iar popularitatea și bucuria de a fi alături de public nu stă în asta.
Recunosc că sunt fericit că pot intra mai ușor în contact cu voi și vă pot transmite detalii importante despre ce fac, ce sunt, ce am în plan sau cum aleg eu să-mi petrec și trăiesc viața. N-am vrut niciodată să-mi impun principiile și cred cu ardoare că fiecare are de învățat ceva de la cel de lângă el, fără a fi obligat să facă asta! Vă doresc zi liniștită!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu