joi, 10 august 2017

PAUL SURUGIU - FUEGO...



Toate materialele mele discografice de câțiva ani, spectacolele, prezentările, tot, includ și numele meu – PAUL SURUGIU. Cred că etapa din prezent, momentul artistic la care am ajuns se potrivește mult mai bine cu numele meu din buletin, care-i simplu și frumos, spun eu! Nici nu am vrut și cred că e și foarte greu să elimin complet FUEGO. În primul rând că nu am nici un motiv! 
Practic, așa mă știe și mă iubește lumea și nu cred că cineva a făcut-o pentru că mă numeam FUEGO, ci pentru ceea ce am promovat și am însemnat, de atunci și până azi. Plus că eu m-am înțeles și ma înțeleg bine cu Fuego. Acum am adăugat și Paul Surugiu și treptat, oamenii îmi recunosc numele și mă strigă astfel și la spectacole și evenimente. Perioada de muzică latino a fost startul unui drum frumos și cred că dincolo de toate, cel mai important, este ce și cum cânt, cum mă prezint și cum îmi fac treaba în fața spectatorilor! Zi linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu