joi, 10 august 2017

Paul Surugiu - Fuego - Pe scenă am fost mereu un „vrăjitor”.



Pe scenă am fost mereu un „vrăjitor”. Am încercat să transmit emoția și bucuria de a cânta, punând în cântecele mele mesaje frumoase, simplitate și optimism. 
Apoi am încercat să fac ca fiecare apariție să fie o sărbătoare. Așa e pentru mine orice concert. De asta încerc să fiu cât mai elegant și să mă prezint onorabil în fața voastră. Iar noutatea este un element la care nu voi renunța vreodată, pentru că vreau să surprind și pentru că știu că atunci când am ales să fiu artist mi-am asumat o responsabilitate.
De asta nu o să mă vedeți niciodată în blugi și tricou pe scenă – pentru că nu mă reprezintă, nu-i spectaculos și nu se potrivește cu genul meu muzical!
Vorba unor versuri – "Am țesut lumini și umbre, picături de nori, și pe un covor de lacrimi m-am trezit în zori!” Zi liniștită, dragii mei și deja vă spun că toată luna decembrie ne vom vedea pe scenele țării, în mai toate orașele, începând cu data de 4 decembrie, cu un super turneu! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu