joi, 10 august 2017

Paul Surugiu - Fuego - Eu aştept răcoarea...



Canicula ma doboară! La propriu, simt ca nu mai pot! Eu înțeleg ca-i vara, dar parca e mult prea mult! Și-atunci încerc sa caut, ceea ce va sfătuiesc și pe voi, soluții sa-mi fie bine! Primul pas, și cel mai important, ma feresc de soare și-mi pun o muzica alături, sa-mi tina mintea limpede! 
Firește ca-i importantă hidratarea și rațiunea (nu ieșiți pe-afara inutil)! 
Apoi cum nu pot sta in casa, având evenimente, îmi însoțesc drumurile cu rabdare!
Asta-i de fapt cheia, sa-ți păstrezi calmul intr-o lume care o ia razna pe lângă tine!
Singurul lucru care-mi place la acest anotimp este faptul ca oamenii-s mai relaxați și ca pot, printre altele, sa stau și eu câteva zile închis in casa!
Așadar dragii mei, intr-o duminica torida, va doresc sa reușiți sa treceti cu bine peste perioada aceasta! După cum se poate vedea mai jos, eu aștept răcoarea! Împodobim și bradul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu