joi, 10 august 2017

Paul Surugiu - Fuego - Domnule profesor Marius Ţeicu



Domnule profesor Marius Țeicu,
E greu! Știu asta, și-mi doream ca aceste rânduri sa vi le scriu din alte considerente, ca sa va spun cât de mult pretuiesc faptul ca sunteți unul dintre formatorii mei și ca am toată aprecierea pentru opera impresionanta pe care o lăsați lumii muzicale românești!
Firesc ca nu cunosc durerea suprema de a pierde ființa cea mai draga de pe pământ și e o situație ingrata pentru mine, dar vreau sa știți ca Patricia ne privește și ne zâmbește.
Țineți minte ca îmi povesteați ca ea avea mai multă veselie și energie decât noi toți la un loc? Așa ar vrea sa fiți acum!
Mai știți ca in facultate una dintre primele mele piese scrise de dumneavoastră a fost pe versurile Patriciei? Of, și cata frumusețe, emoție și sensibilitate sălășluia in sufletul acela de aur pe care l-am apreciat întotdeauna!
Acum un an am vorbit cu ea la telefon și deși nu era bine, mi-a oferit cea mai buna lecție la capitolul optimism, deși "pe-o frunza dormeau doua stele"!
"Oamenii" se duc, așa-i, dar e nedrept.
Și nu plâng, deși ma doare, ci zâmbesc vazandu-i cu ochii minții chipul de "romantica fata" ce va surâdea ori de câte ori erați aproape! Tăcut, va sunt alături, "dincolo de nori", căci prin dumneavoastră, pentru Patricia, viața lui Andrei, a Casandrei și a lui Dan trebuie sa meargă mai departe, in "frumoase duminici"! Condoleanțe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu