marți, 1 august 2017

Fuego...pictez...cînt...



V-am tot zis că pictez zilele acestea, având mai mult timp liber! Încerc să-l fac să fie de partea mea și să pot realiza opere frumoase pe care să le expun în toamnă și în felul acesta să putem sprijini cât mai mulți tineri talentați, care au nevoie de o șansă și de un imbold pentru a continua! 
Nu vă speriați, nu exagerez cu această activitate! Am timp și pentru mine și pentru prieteni, dar decât să-mi irosesc viața inutil, mai bine aștern povești pe pânză. Ar putea încerca oricine asta. Nu e foarte greu, mai ales dacă ai puțin talent! Internetul este o minune și vine în ajutorul tău, iar relaxarea e la cote maxime!
Desigur că tot florile și casele sunt principalele mele teme. Nu sunt pictor în adevăratul sens al cuvântului, nu fac nimic demonstrativ, nu intru pe plaja nimănui și nu încerc să-mi fac reclamă! Dimpotrivă! Vreau ca discret, cu mijloacele pe care le am, cu site-ul și pagina ART BY FUEGO-ARTĂ PENTRU SUFLET, să ajutăm cât mai mult! Cum vi se par ultimele mele tablouri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu