marți, 1 august 2017

Fuego - Viața...siguranță...



Știți? Zilele acestea mă tot gândeam la faptul că viața nu mai are nici o siguranță, nici un fel securitate! În orice moment o putem avea sau o putem pierde, fără ca ea să ne întrebe ceva anume. Eu nu fac drame majore și-mi place să cred că fiecare moment este un dat de care trebuie să profităm pe deplin, dar n-ar strica dacă am avea mai multă grijă de noi. 
Să renunțăm la a ne mai neglija. Și nu mă refer doar la sănătate, pentru că anumite probleme sunt inevitabile. Ci la faptul că trebuie pusă multă dăruire și pasiune în tot ce facem, multă implicare și voință, de dimineța până seara.
Așa nu ne mai pare rău de nimic! Într-adevăr, asta vă scriu zilnic pe Facebook, încercând să vă ofer tot felul de povestioare interesante care să vă motiveze și care să vă facă să aveți un orizont mult mai deschis. Zi de aur să aveți!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu