joi, 31 august 2017

FUEGO - LA REVEDERE, VARĂ...



La revedere, vară! N-aș putea spune că-ți voi simți lipsa foarte tare, pentru că mă știi, nu-s fanul tău! Dar parcă și iarna aș mai amâna-o puțin. Despre toamna ce vine, n-am ce spune. Doar că e anotimpul pe care-l iubesc, sperând ca el să țină cât mai mult cu putință! Nu sunt vreun meteodependent, dar îmi influențează starea de spirit ceea ce se întâmplă afară! Și inspirația mi-e alta și felul în care sunt eu! Așadar, să ne luăm rămas bun de la vară și să primim toamna cu brațele deschise!
Contrar aparențelor poate, eu sunt un nonconformist, căruia îi place să-și asume riscuri și care accepta și atunci când greșește cu aceeasi lejeritate ca atunci când reușește ceva. Aici sunt eu bun, asta-i punctul meu forte, la care adaug desigur, o calitate specifică fecioarelor – sunt tipicar. Nu mă las până nu despic firul în 200 și găsesc toate părțile bune și cele proaste. Analizez fiecare detaliu și nu mă las până ceva nu iese așa cum vreau. Chiar dacă nu reușesc de fiecare dată, rămân împăcat cu ideea că am încercat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu