miercuri, 2 august 2017

Fuego - Genul meu muzical nu e perimat, clasic sau învechit.



Noutatea este o noțiune relativă și ține de percepția fiecărui individ. Cred că mergem pe o pistă falsă dacă spunem că cineva mai poate inventa, în 2017, ceva cu adevărat revoluționar in muzica! Sunt variațiuni pe-aceeași temă! Și eu sunt în căutare de nou, iar activitatea mea muzicală, culturală vine în permanență cu noutăți! 
Nu fac ce-i drept, compromisuri atunci când vine vorba de muzica în trend, cea comercială. Rămân la genul care mă definește și pentru care publicul mă iubește. Dar aici încerc să introduc tot felul de elemente. Nu sunt un clasic nicidecum.
Genul meu muzical nu e perimat, clasic sau învechit. Da, merg pe o zonă calitativă, cu melodie, care nu mai e la mare căutare pentru publicul tânăr, ori pentru cei care nu sunt amatori ai genului!
Niciodată nu cânt aceleași lucruri la spectacole, nu mă îmbrac la fel, nu mă repet, scot piese noi, caut inspirații, vin cu proiecte și spectacole inedite și mă schimb chiar și pe mine, căci și noi, oamenii, indiferent de nivel, trebuie să evoluăm în permanență!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu