joi, 31 august 2017

Fuego - 41...



E ziua mea! 41 de ani fac și fără menajamente vă zic că nu-i simt! Sunt un număr adunat în buletin și cred că părul acesta grizonat pe care-l am îmi face dinadins, pentru că eu mă simt un veșnic adolescent! Am adunat o mulțime de experiențe, de chipuri și de amintiri, care mă fac să mă simt confortabil cu mine, cu mintea pe umeri și cu ceva la care țin enorm – libertatea de a fi eu însumi. Sunt fericit că vă am, că pot cânta și picta, că mă pot exprima și că ceea ce fac are ecouri puternice!
Ce-mi doresc? Timp, pe voi, muzică de calitate, echilibru și un strop de liniște. Restul le fac, n-am nici un dubiu.
Pot duce mult și cred că n-am ajuns nici la jumătate din câte mai pot face! Vă mulțumesc că-mi sunteți aproape, vă mulțumesc pentru gândurile frumoase și pentru faptul că azi, câteva secunde, vă gândiți și la mine!
De la ora 19.00, astă seară, pe Favorit TV, urmăriți din nou ediția specială pe care colegii mi-au planificat-o. Cred eu că se merită, iar de la ora 21.00, voi fi aici, live, pe Facebook, pentru a vă povesti ce zi am avut și ce bucurii am la 41 de ani! Zi liniștită vă doresc! Mulți ani mie!

Un comentariu: