luni, 10 iulie 2017

FUEGO - Un angel, căruia eu, un umil artist, ii doresc mulți ani în bucuria cântecului , liniște și fericire!

Cum a fost făcută povestea asta a muzicii românești, ca azi sa fie celebrate patru nume de referință- Mirabela, Angela Similea, Daniel Iordăchioaie și desigur, Margareta Paslaru? 
Toți sunt simboluri, iar eu am avut de învățat de la cele trei doamne, adevărate dive, care au avut mereu grija cu aparițiile și cu parcursul lor! Când eram copil cântam piesele Mirabelei și eram unul dintre mulții admiratori ai Angelei Similea, o apariție răvășitoare, un glas special, cu șlagăre nemuritoare!
Un angel, căruia eu, un umil artist, ii doresc mulți ani în bucuria cântecului , liniște și fericiri ! Căci " Amurgul " , nu îi " Va lua iubirea ", știind că " După noapte vine zi ", într- un " Albastru infinit " al nemuririi cântecelor ei . Si ce-am fi fost " Daca n-ar fi existat ? " Si oare cum am fi " murit de dragostea rănita " a șlagărului românesc , melancolic și fierbinte și curat ? " De veghe la porțile iubirii " , vom canta mereu " Pentru mileniul 3 " strigând " Trăiesc " , prin vocea ei, căci “viața merge iubind înainte” !
" Să vă gândiți din când în când la mine ". Doamna Angela!
LA MULȚI ANI TUTUROR! #ziuamuziciiusoare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu